Tuesday, December 15, 2009

Helgens vernissage

Jag och några av mina magnoliabilder

I söndags var det vernissage för utställningen "konstjul" på Galleri Sjöhästen i Nyköping som jag är med på. Det blev en riktigt härlig utställning med 15 konstnärer/konsthantverkare. Jag kan rekommendera ett besök för alla som har vägarna förbi ;) Det var mycket folk och jag tycker jag fick bra respons.... inte lika bra fart på försäljningen dock trist nog. Det märks att det är julklappar som prioriteras nu - det såldes en hel del konsthantverk i form av smycken, speglar och annat men inte lika många tavlor.


Några andra bilder jag hade med, det finns även lite på lager eftersom galleristen tänkt sig nån form av "art-to-go" så här inför jul...

2 comments:

  1. God Jul!! Kan du inte lägga upp några recept på lite julgodis du som är så kreativ o duktig.
    Något enkelt så att vi dödliga kan fixa det, eller kanske ngt mumsigt recept till julafton.
    //Tuttis

    ReplyDelete
  2. God Jul - klart jag kan lägga ut lite godis... se nästa blogginlägg :D

    ReplyDelete