Saturday, February 20, 2010

Pressklipp...

Titta, jag har varit i tidningen :) Sörmlands Nyheter ringde och intervjuade mig inför vernissagen. Kul! Även om det känns lite skumt att läsa om sig själv... lite "men sa jag verkligen det där"-känsla *ha ha* Det har i alla fall gått bra i dag tycker jag - det har varit full snöstorm här så det var rätt begränsat med folk i rörelse tyvärr. Men mycket positiv feedback från de stackare som vågat sig ut i rusket och jag sålde i alla fall tre tavlor (även om två var till folk jag känner) och en hel del vykort. Det roligaste är i alla fall att få respons, att se vilka tavlor folk gillar och vad de säger. Och att få prata om sin konst. Så jag är nöjd!

1 comment:

  1. Vad roligt Anna! Grattis till en fin artikel och till din första egna utställning. Det lär inte bli den sista!!! Vi hade verkligen velat vara där idag, men snöovädret höll oss som sagt hemma. En annan gång. Puss.

    ReplyDelete